Friday 1 June 2007

ΖΗΣΕ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ....

Τελικά τι είναι η ζωή τι είναι ο άνθρωπος???
Όλοι περαστικοί είμαστε από δω πέρα, αρκεί να το καταλάβουμε...
Περίπου πριν από σχεδόν μία βδομάδα, και πιο συγκεκριμένα το περασμένο σάββατο, ήμουν σε μία παραλία στις Σπέτσες. Λίγο πριν βουτήξουμε στη θάλασσα, η φίλη μου βλέπει ότι έχει μήνυμα στο κινητό της. Την βλέπουμε να κολλάει και να λέει όχι ρε γαμώτο... Τι εγινε ρε συ την ρωτάμε??? Πέθανε η Αμαλία η αδερφή της Γεωργίας μας λέει...
Εγώ την Γεωργία την είχα γνωρίσει πριν από κανα χρόνο που είχαμε βγει όλοι μαζί για καφέ. Για να είμαι ειλικρινής, έλεγε κάτι για την αδερφή της και για ένα νοσοκομείο στα Γιάννενα, αλλά δεν έδωσα μεγάλη σημασία. Κατάλαβα τι ακριβώς συνέβαινε όταν ρώτησα την φίλη μου μετά από τι πάσχει η αδερφή της. Από καρκίνο μου απάντησε.
Σχεδόν ένα χρόνο μετά μαθαίνω ότι πέθανε. Ομολογώ οτι αν και δεν την ήξερα την κοπέλα στεναχωρέθηκα. Εχθές το βράδυ που γύρισα σπίτι μου, μου ανέφερε η αδερφή μου ότι το θέμα έχει δημοσιευθεί μέσω του blog που διατηρούσε η Αμαλία τόσα χρόνια, καταγράφοντας τον πόνο της και την ντροπή κι αναισθησία των γιατρών. ΄
Σήμερα η μέρα αυτή είναι αφιερωμένη στο κορίτσι αυτό που χάθηκε τόσο άδικα, από λάθη των γιατρών. Εμείς όμως είμαστε ζωντανοι και μπορούμε να παλέψουμε για πράγματα τα οποία μας ανήκουν, και πρέπει να τα διεκδικούμε. Στο χέρι μας είναι να λειτουργήσει αυτή η χώρα σωστά καταγγέλοντας κα΄θε ένα περιστατικό που μας συμβαίνει.
Καλό ταξίδι Αμαλία, σίγουρα εκεί που πας θα σε περιμένει ένας καλύτερος και πιο καθαρός κόσμος...

3 comments:

Anonymous said...

πρέπει να γαμηθείτε δεσποινίς

Μαίρη said...

αδφαα

Μαίρη said...

Λαθος το προηγουμενο, θα κανω ενα ασχετο σχόλιο. βασικά εχω λίγο μείνει αφωνη γιατι μολις φτιάχνω το blog μου, και ηθελα να επιλέξω διευθυνση ονειροδρομιο. Δεν μου επετρεπε να το βάλω και το πληκτρολόγησα στο google να δώ ποιος το έχει και βρηκα εσενα. Μετα ειδα οτι σε λένε Μαρία οπως και εμένα(Μαιρη) και εισαι και 23 χρονών, οπως εγω. Αλλα και Λέων οπως εγω, αυγουστο! Εχω λίγο φρίξει!!! Τι να πω... Να΄εισαι καλά..