Monday 15 January 2007

Η αρχή της γεύσης των ονείρων

Ειλικρινά ούτε καν έχω ιδέα πως με έπεισαν εμένα να ξεκινήσω να γράφω σε δικό μου blog, διότι πολύ απλά δεν είμαι καθόλου καλή στον γραπτό λόγο, προτιμώ να εκφράζομαι προφορικά...
Ο τίτλος του blog μου "Οι γεύσεις των ονείρων", έχει ως βαθύτερο στόχο, να ξεδιπλώσει αυτά που σκέφτομαι και νιώθω, μέσω μίας συνταγής. Η κάθε συνταγή που γράφω, μου φέρνει στο μυαλό διάφορες σκέψεις και συναισθήματα, που μπορω με αυτό τον τρόπο να μοιραστώ μαζί σας...
Γιατί κακά τα ψέμματα, μία έντονη γεύση σου δημιουργεί κι έντονα συναισθήματα!!!
Ακολουθήστε μαζί μου τις γεύσεις των ονείρων, και δεν θα χάσετε.Τουλάχιστον αν δεν επωφεληθείτε από αυτά που γράφω, σίγουρα θα μάθετε να μαγειρεύετε!!!
Καλό ταξίδι στις γεύσεις των ονείρων...

1 comment:

Tzopi said...

Kalws mas irthes mpoumpita mou!Anamenoume me anipomonisia tis pio glykies kai monadikes geuseis, opws mono esi xereis na mas dineis!:-)